ERTELENEN HAYALLER

Posted on Updated on

İnsanın hep ertelediği hayalleri vardır ya,bazen hayalini bile kurarken kendine kızdığı,hep istediği ama cesaret edemediği,eşe dosta heyecanla anlatırken boşuna zaman harcama “hayal dünyasındasın” diye cevap aldığı hayaller…Hep boğazında düğümlenir gerisini bile getiremeden daha gerçekleşmesinin imkansız olduğuna dair yanıtlar alınır.Hayaller öksüz kalır düşüncede, öyle kala kalır.Bir süre sonra insan kendi de inanır buna, hayalinin gerçekleşmesi imkansızdır,saçma gereksiz zaman kaybı…Ve hapis olur hayaller beynin bir köşesine…

Taaa kiiii bir an gelir dizginlenemeyecek kadar büyür bu sevda, bu sefer insan sadece kendine inanır , yakınlarına çaktırmadan gizli planlar kurar, etrafa danışmaya  vakit yok artık.  Gelmiştir o zaman. Hayaller işleyecek ,anlam kazanacak, yaşayacaktır…İşte o vakit geldi bende.

Tüm olmaz diyenlere inat açıyorum atolyemi ve masalımı başlatıyorum.Her türlü yaşadığım duygumu yüklüyorum takılarıma, objelerime.Ve bu diyarı masalla çeviriyorum.Ben masal diyarında ilerliyorum.Darısı da sizin diyarlarınızda ilerlemenize…

2 thoughts on “ERTELENEN HAYALLER

    cem ünsal said:
    06 Temmuz 2012, 17:34

    umarım bu hayelleriniz masal diyarında gerçekleşir…tasarımlarıınız çok başarılı olacaktır…tebrikler…iyi çalışmalar…

Bir Cevap Yazın

